Devedesetogodišnjak koji još ide u teretanu izjevio je da je špinat tajna mladosti.



John van Walwyk, nazvan stvarnim Popeyem, živi u prihvatilištu, ali tri puta sedmično pješači dvije milje do teretane. Tokom sat vremena tamo odradi 14 različitih vježbi, diže do 30 kg tegova i na steperu se penje 226 metara, piše Daily Mail.

Ovaj vegetarijanac kaže da snagu dobiva iz špinata i Guinessa odakle dobija dovoljno proteina za svoje bicepse.



"Živimo u prihvatilištu i većina ljudi ovdje koristi štapove za hodanje. Mislim da je jedan od razloga za to zato što ne vježbaju, i ako bi ih moj primjer ohrabrio da počnu da vježbaju, mislim da je vrijedno toga.


Ja dižem utege koji su daleko teži od onih koje dižu mađi ljudi. Vegetarijanac sam i moja žena mi stalno sprema špinat. On je veliki izvor željeza koje ljudi koji se bave dizanjem tegova obično dobijaju iz mesa", rekao je John, koji ima dva unuka i živi sa suprugom Marjorie (78).

"Također, pijem i Guinness koji je još jedan odličan izvor željeza", dodao je John koji danas slavi 90. rođendan. Sebe je u tu čast nagradio slobodnim danom kada neće ići u teretanu.

Njegova supruga kaže kako je sretna i ponosna na Johna koji je u odličnoj formi.







Objavi komentar

 
Top