"Volim se brinuti o njima. Znam da sam mogla uštedjeti za novi auto umjesto da sam davala novac za uređivanje, ali ja baš želim potrošiti novac na ovo".


Majka četvero djece i osmero unučadi priznaje kako je potrošila nevjerojatnih 10.000 dolara kako bi njezini 35 centimetara dugački nokti ostali u top stanju. Žena koja dane provodi tako da se brine o djeci svoje nokte nije rezala punih osam godina.


Larue Drummond počela je puštati nokte sa svega 13 godina, i to prvenstveno kao prevenciju od griženja noktiju.

Nekada je patila od opsesivnog griženja noktiju, a danas objašnjava kako su joj njeni nokti kao djeca. Ponekad provodi i dvanaest sati u komadu sređujući si te izrasline.


LaRue troši stotine dolara na manikuru.

Iako svjesna da svojom pojavom šokira mnoge, ova baka sa osmero unučadi ima samo jedan cilj - uzgojiti još duže nokte.

"Volim se brinuti o njima. Znam da sam mogla uštedjeti za novi auto umjesto da sam davala novac za uređivanje, ali ja baš želim potrošiti novac na ovo".



LaRue's Nails - Facebook





Objavi komentar

 
Top