Billy Ray Harris u februaru ove godine učinio je nešto što mu je iz korijena promijenilo život. Naime, jedna prolaznica, dajući mu novac, slučajno je u njegovu šoljicu ispustila i dijamantni zaručnički prsten.



Harris prsten nije prodao niti prisvojio već ga je čuvao sve dok se vlasnica Sarah Darling nije vratila. Iako je nakratko, zbog teške životne situacije, razmišljao o tome da proda četiri hiljade dolara vrijedan prsten, ipak ga je odlučio vratiti.

Od ulice do 190 hiljada dolara u samo tri mjeseca

"Ne želim reći da sam svetac, ali nisam ni đavo", rekao je Harris kada je njegova priča dospjela do medija.

Kako bi mu se zahvalili, Sarah i njen suprug Bill Krejci započeli su prikupljati novac za Harrisa ne bi li mu pomogli da život vrati u normalu.

"Vjerujemo da ćemo uz pomoć donacija prikupiti oko hiljadu dolara što će mu barem malo pomoći", rekla je Sarah u martu za Today. No, darežljivost ljudi iznenadila ih je.

U samo tri mjeseca prikupili su preko 190 hiljada dolara, a advokat je Harrisu pomogao da svoj novac pametno uloži. Harris je otada kupio automobil i kuću koju polagano obnavlja.

Billy Ray donosi sreću?

No, to nije sve. Njegova je porodica vidjela je priču i stupila s njim u kontakt nakon 16 godina razdvojenosti. Naime, porodica je mislila da je Harris mrtav, a sad je u neprestanom kontaktu sa svojim nećacima i nećakinjama.

"Kada razmišljam o prošlosti, kroz glavu mi prolazi samo to da sam zahvalan Bogu što je sve završilo. Vidim iste ljude, ali umjesto da mi daju novac, pružaju mi ruku i čestitaju mi. To zovem američkim snom i želim zahvaliti ljudima koji su mi pomogli", rekao je Harris.

Valja spomenuti i kako mnogi vjeruju da je Harris donio sreću lokalnom klubu. Naime, Sarah i njen suprug odveli su Harrisa na nekoliko utakmica bejzbol tima Kansas City Royals i tim je pobijedio u svakoj utakmici na kojoj se nekadašnji beskućnik pojavio.







Objavi komentar

 
Top