Porodica iz Onatrija iz svojih je života izbacila je mobilne telefone, kompjutere i modernu odjeću i odlučila da godinu dana živi dana bez moderne tehnologije.


Blair McMillan i njegova partnerka Morgan Patey, zajedno sa sinovima Treyem i Dentonom, igraju prilično detaljno razrađenu igru pretvaranja da je 1986. godina – godina u kojoj su Blair i Morgan rođeni.


Ne koriste savremenu tehnologiju, oblače se kao osamdesetih prošlog vijeka, pa ček nose i frizure koje su se nosile u to vrijeme.

“Bez mobilnog telefona, interneta, bez kompjutera. Bila mi je želja da živim onako kako se živjelo u godini kada sam rođen. Igrao sam se sa djecom vani, pa sam shvatio koliko su moja djeca drugačija”, rekao je Blair, koji se na ovaj potez odlučio zbog brige za djecu.


“Moj dvogodišnji sin nas je oponašao na telefonima i učio da igra video igre jer to radi petogodiši sin. Treyem se nije ni igrao nego bi se družio sa telefonom. Na primjer, kada bi mu došao ujak, on bi ga samo kratko pozdravio, a onda vi se igrao smo sa njegovim iPhoneom”, rekao je Blair.


Upravo iz tog razloga je spakovao svu tehnologiju i stavio ih u podrumu Blairovih roditelja. On kaže da njegova porodica sad normalno doručkuje i djeca se s psom igraju u dvorištu poslije škole.

“Sada smo aktivni, a prije sam ja bio kriv, upalim TV, a djeca crtaće 24 sata i to je to”, rekao je Blair.








Objavi komentar

 
Top