Kanadska kozmetičarka Carly Paige (26) ima neobičan hobi – pretvara samu sebe u neke od poznatih svjetskih ličnosti, od Alberta Enisteina, pa do Kim Kardashian.

Carly Paige kao Johnny Depp

Carly svake sedmice posveti jedan dan pretvaranju u neku njoj zanimljivu osobu. Nije važno radi li se o starim ili mladim, debelim ili mršavim osobama, transformacije su za Carly postale rutina. Ona je samouka umjetnica, a sa specijalnim kozmetičkim efektima počela se poigravati u oktobru prošle godine, kada je pokušala da se maskira u zombija, kako bi dobila ulogu u filmu.

Carly Paige kao Michael Jackson

Ispostavilo se da ima priličnog talenta za to, a pretvaranje u druge osobe joj se toliko svidjelo da jednostavno ne može da prestane. Trenutno radi kao kozmetičarka u kompaniji Sephora Cosmetics u Montrealu.

"Još uvijek učim i vježbam. Obično ne volim nositi previše šminke, ali sam se prilično navukla na ovo. Zaista je zabavno i uživam u razmišljanju u koga ću se sljedećeg pretvoriti. Omiljeni mi je Albert Einstein. Nisam mogla vjerovati koliko sam drugačije izgledala kada sam završila sa radom. Srećom, hobi me gotovo ništa ne košta. Osnovne potrepštine imam u svojoj torbi sa šminkom, a pomaže i to što radim u kozmetičkoj kompaniji. Obično mi je potrebno neko vrijeme da prostudiram najmanje tri različite fotografije osobe. Jedna za oblik lica, jedna za šminku ili stil, a jedna za izraz lica. Izraz Kim Kardashian bio je zaista smiješan za izvesti", kaže Carly.


Carly svoj talent duguje umjetničkoj porodici – majci glumici i ocu muzičaru, što je i usmjerilo ka filmskoj industriji. Također, veliki broj kostima i perika u kući joj dosta pomaže u njenom hobiju.


Više fotografija na Carly Paige-Facebook

Objavi komentar

 
Top