Da li će dva mjeseca zatvora biti dovoljno za odvikavanje?



Žena iz Kalifornije po imenu Eta Me Lopez ošamarila je policajca kako bi bila uhapšena, a iza tog plana, koji je uspjela da ostvari, krila se njena namjera da u zatvoru pokuša da ostavi pušenje, prenosi Blic.

Eta Me Lopez na saslušanju nije imala primjedbi na prekršajnu kaznu zbog fizičkog nasrtaja na zamjenika šerifa okruga Sakramento, pa će iza rešetaka provesti 63 dana.

U kaznu su joj uračunata tri dana koja je provela u pritvoru.

Zamjenik šerifa Mat Kempoj izjavio je za list Sakramento da ga je Lopez udarila a onda mu rekla kako je to uradila da bi privukla njegovu pažnju i otišla u zatvor - jer u zatvoru pušenje nije dozvoljeno, a ona želi da se ratosilja svoje navike.

"Namjerno mi je blokirala put i, kada sam pokušao da prođem pored, iz čista mira mi je lupila šamarčinu", ispričao je napadnuti Met Kampoj.

Kempoj je rekao da dobio šamar pošto je napustio zatvorsku zgradu na kraju svoje smjene.

Kalifornijske vlasti su saopštile da je Lopez čekala čitav dan da iz zatvorske zgrade izađe neko uniformisan kako bi bila sigurna da će udariti baš policajca.







Objavi komentar

 
Top